Competenties
Klantgericht
> Met mijn huidige werk is de klant koning en moet er gedaan worden wat hij/zei wilt dus is klantgerichtheid erg belangrijk en vind ik dat dat een sterk punt is.
Communicatief sterk
> Kan een verhaal of idee duidelijk aan een ander overbrengen. Met mijn huidige werk moet ik soms naar een klant om op t nemen wat zijn/haar wensen zijn. Soms vind ik een idee van mij beter omdat dat er bijvoorbeeld netter komt uit te zien, en moet dat dan overbrengen aan de klant en hem/haar dat laten inzien.
Creatief
> Ik ben creatief in het bedenken van hoe iets er moet komen uit te zien. Tijdens deze opleiding leer ik ook hoe ik dit op papier zet en een idee kan ontwikkelen tot een product.
Netwerken
> doordat ik vind dat ik communicatief vaardig sterk ben denk ik ook dat ik goed kan netwerken. Stap makkelijk op iemand af met een verhaal om informatie te vragen of een kaartje als ik denk dat ik iemand goed kan gebruiken of als die mij kan helpen. Door een kaartje te vragen ben ik aan mijn baan gekomen.